27 Aralık 2012 Perşembe

belliydi zaten!!!

Gece anlamalıydım b.k gibi bi sabah olacağını!!

Resmen ölecem!

Yastıktan başımı kaldıramamamla başladı herşey! Böyle bi boyun tutulması yok! Sanki biri ensemden tutmuş sola bükmeyim boynumu diye sağa doğru bastırıyo başımı, ve o kadar sıkıyo ki beynime kan gitmediği için basım zonkluyo!!

Aksi gibi boğazım acıyo, burnum yanıyo!! Hastalanırsam kendimi dövecem!!

Güç bela giyinip çıktım evden ama inşallah sola dönmemi gerektirecek hiç bişey olmaz diye dua ediyorum!! Zira soluma bakmak için tüm vücut harekete geçiyo! Zaten enerjim yok!

En azından otobüste yer verecekler! Boynu bükük acıların çocuğuyum nasıl olsa! Durağa kadar gidebilsem ahh!!

Yer sıkıntısı yaşamadım otobüste!! Hemen sağ tarafa oturup başımı cama yasladim ki gören 'şuna bi guru ekmek verin' demesin! Öyle zavallı görünüyorum! Makyaj yok,ne bulduysam onu giymişim.. Bide yüzümde içe doğru ters pırtlamısım gibi bi ifade var eminim. (çünkü öyle hissediyorum). Her an kusabilirim!!

Uyur gezer-konuşur olduğumu biliyorum ama gece nereye gittim kiminle çene çaldım onu bilmiyorum! Ki bu boğaz kurulugu çene çalmakla olmaz!! Galiba uyur halde,ağzım açık koştum ben gece! Keza biriyle konuşmuş olsam karşıdaki vicdansız değil ya burda yat derdi!!

Dayanamıyacam daha fazla!! Sonra görüşürüz! Öptüm!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

5 yorum:

  1. Umarım şifayı kapmazsın :) Kendine çok iyi bak bu evrede, sıkı giyin, sıcak şeyler iç. Bir kapıldımı gitmiyor meret ben hala iyileşemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grip değilim de bir gececik 20yıllık yastığımdan ayrı uyumanın cezasını çekiyorum :)

      Sil
  2. canım çok geçmiş olsun...
    buyun tutulması çok fenadır :((

    bilirim o ağrıyı :((
    kas gevşetici kremler sür ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gay olmasa ölürdüm :)

      Sil
  3. geçmiş olsun. heralde geçmiştir bu güne kadar :) mutlu yıllar. :)

    YanıtlaSil