12 Aralık 2012 Çarşamba

düz maviler olmalı, uçsuz bucaksız!!

Çok bunaldım!! Bi gün daha koyu renk kabanlarının içindeki mutsuz insanları görürsem ölecekmişim gibi geliyo!! Yaz gelsin artık! Açık renk kıyafetlerimizi çıkaralım sandıktan.. Yeni terlikler, mayolar alalım. Deniz kenarına gidip denizle gökyüzünün birleştiği çizgiyi bulmaya çalışalım. Denizin dibinin keyfini çıkaralım!!
Kuma serilmiş havlumuza yayılıp gözümüze giren güneşi, pareomuzu yüzümüze kapatarak engellemeye çalışalım. Sıcak kumlardan serin sulara atladığımızda üşüyelim sadece, kışın sıcak yataktan çıkınca değil!!

Mağaza vitrinlerinin, televizyonun, insanların christmas temalı hallerinin aksine bugün uyandığımda, sıcacık yatağımdan evin buz gibi ortamına çıkmamak için direnirken, sanki dilime dolanmış bi şarkı gibi artık yaz gelsin diye mırıldandım durdum!

Sevmiyorum işte!! Sevmiyorum kışı! Yılbaşı gecelerini de sevmiyorum! Çok manasız geliyo! Diğer günlerden hiç bi farkı yok! Ertesi gün kutlamaya değecek hiç bişey olmuyo, kaldığı yerden devam ediyo günler. 8 temmuzdan ne farkı var 1ocağın?? Aynı işte!

Ben hiç 1ocakta uyanıp 20kilo daha zayıf, 10yaş daha genç, milyonlarca lira daha zengin birini görmedim mesela! Neyi kutluyoruz yani? Yeni bir yılı kutluyosak bunu 8 temmuzda da yapabiliriz o da yeni!

Şimdi noel neşesi içindeki insanlar kızacak ama gerçek bu! Yılın bu zamanlarının güzel olduğu tek bi yer var oda yabancı filmlerdeki çam ağaçlarının altı. Itiraf edelim ki hepimiz noel babanın çuvalının peşindeyiz!

Şimdi böyle düşünüyorum! Siz bana bakmayın ben ikizler burcuyum! Kendimle bile çatışırım! Yarın bi gün kar yağınca ilk ben klozet kapağını alıp salarım kendimi yokuştan aşağı. Tıpkı yazın denize daldığım gibi.

Published with Blogger-droid v2.0.9

6 yorum:

  1. bende de oluyo bu gelgitler ve bende iki gündür üşüyorum harbi harbi yaz gelsin istiyorum :((

    YanıtlaSil
  2. evet soğuk gerçekten ama ben daha ziyade havanın renginden mütevellit sıkıntıdayım.. keza yazın da hırkayla gezen bi tipim yine tersim yine tersim.. :)

    YanıtlaSil
  3. Evet bende sevmiyorum kışı nefret ediyorum, evet ikizler ben de ikizler burcuyum, ben de Ebru yum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoksa ben sen miyim sende ben mi :) nikah şekerlerinden anlamalıydım aynı olduğumuzu :)

      Sil
  4. :) Evet biraz fazlaca ortak nokta tespit ettim :)

    YanıtlaSil