11 Aralık 2012 Salı

pes!! devre arası!!

Benim gibi bi eş ve kuzen dostlar başına!! :) hiç sevmem kendimi övmeyi  (!)  ama bu gerçek. Hafta içi maçlar ki sadece türkiye ligi değil bilimum maçlar, rıdvan yorumları derken bi de başıma PES çıktı! Ee insan adapte oluyo ister istemez.. Geçen gün maç var akşama diye heyecan bile yapacak kadar benimsedim bu durumu!!

'Maçı izleyelim tamam, e hadi yorumu da izleyelim (kanal ayırımı yapmaksızın hepsini) o da tamam da arkadaş bu pes nerden çıktı ya!! Çok seviyosanız çıkın hali sahada oynayın!! Beni niye bağlıyosunuz?? ' demedim onlara! Efendi efendi gittim pire minnoşun yeni yıl hediyesi olan benekli fincanlarımla bol köpüklü kahve yaptım devre arasında içelim diye!!

Alışmak lazım bi yerde! Üzmemek lazım! Biliyorum ki bi gün eski filmleri 735. kez izlememe alışacak ve bana katılacak! Köpüklü kahvelerimiz eşliğinde seyredecez!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 yorum:

  1. ne çok kişi kafa sallayıp özdeşlik kurmuştur..
    bu arada aynı fincanlardan bende de var:)

    YanıtlaSil
  2. Hepimizin ortak sorunu!! Bence birleşelim :) fincanlar çok tatlı bardaklarla da çok yakıştılar :)

    YanıtlaSil
  3. hatta o bardaktan da aldım bende :) takım tamam olsun diye :) çok güzeller ama değil miiiii

    YanıtlaSil