24 Aralık 2012 Pazartesi

mutsuz pazar!!

Benim Rock Hudson'ım pazar günü şehir dışına gitti!!

O gidince canım hiç bişey yapmak istemedi.. Koltuğa uzandım,yanıma acil durumlarda lazım olacak herşeyi aldım (çikolata, kahve,acıkınca yemek için bi tabak makarna,kumandalar,telefon v.b)

Plan çok basit; koltukla aynı renk olana kadar uzandığım yerden kalkmadan tv izlemek! Tuvalete bile kalkmamak, dolayısıyla kahveyi içmemek!!

Pazar günleri televizyon da hiç bişey yokmuş ya!! Magazin programları ne kadar sıkıcı!

Kalk dedim kalk kalk!! Planın dışına çıkıyoruz!! Dvd aranacak!!

Onu aç, bunu kapat, bu film çok sinir, aman aksiyon gitmez şimdi'lerden sonra buluyorum istediğim şeyi!! 'PILLOW TALK'

Geri dönüp koltukla bütünleşiyorum!! Rock çok yakışıklı, Doris çok güzel, film eğlenceli ama bende tık yok.. Mutsuzum ben! Bi parça çikolata atıyorum ağzıma işe yarasın diye, ııh çiğnemiyorum bile canım istemiyo.. Kendi kendine erimesini bekliyorum!!

Bi kaç film daha izleyip anneme gidiyorum 9da. O saatte kapı çalınca anneler hemen açmaz kapıyı yağmurda dikilirsin kapının önünde, onu öğreniyorum..

Sonunda eve geliyorum. Yorganı salona taşıyıp tvyi açıyorum.. Güzel filmler var canım izlemek istemiyo, gözlerim yanıyo, sırtım ağrıyo, sanırsın taş taşıdım bütün gün, alt tarafı 4katı bi kere indim bi kere çıktım! Ama yoruldum gibi sanki!

Bi belgesel kanalı açıp sırtımı tvye dönünce anlıyorum! Ben rıdvanı özlemişim, bütün gün hiç görmedim onu...

Hemen ntv sporu açıyorum! Izlemiyorum ama olsun sesi geliyo kulağıma! Derken uyumuşum!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder