25 Ocak 2013 Cuma

Yar bana bir eğlence medet!

Ne olucam ben böyle!! Sanki kolumu bi santim kaldırsam ölecekmisim gibi oluyo!

Bi bıkkınlık, bi yılgınlık, sanki böyle hapşuramamışım da gözlerim kısık kalmış gibi hissetmeler..

Eğlenceli bişeyler olsa keşke. Sohbet, muhabet, kakari kikiri olsa.
Ama yok hergün aynı şeyler oluyo! Sabah yataktan kalkamama, güç bela uyanıp koşuşturarak işe gitme, akşam gelme ve uyuma!!

Uzun zamandır yaptığım tek farklı şey film izlemek oldu! O da çamaşır makinasını beklerken uyuyakalmamak için! Malum bi de ev işi falan var!!

Bazen fırat'a çok özeniyorum! Canı sıkılınca hiç olmadı kendi kendine goy goy yapıyo. Bende o da yok çenemi kıpırdatmak zulüm oluyo bazen!
Hiç olmadı annesi terlik falan atıyo eğlence çıkıyo adama!

Ben terlik yakalıyacak yaşı çoktan geçtim! Zaten benim annem yapmaz öyle şeyler!

Üff! Ne saçmalıyorum ya şu anda yazmaktan bile sıkıldım!!

Yar bana bir eğlence medet!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 yorum:

  1. İnşallah kısa zamanda bir mucize olur , seni mutlu edecek,neşelendirecek aksiyonlar içinde bulursun kendini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bi temenni olmuş :) çok teşekkür ederim :)

      Sil