7 Ocak 2013 Pazartesi

benim babam, vosvos sahibi adam!!

Bi vosvosunuz varsa vantilatör kayışı koptuğu zaman ince çorapla bağlayıp günü kurtarmayı bileceksiniz!!

Mucizevi kurtuluşlar icat edeceksiniz eldeki malzemeyle!!

Servis çağırıp beklemek babama göre değil! Önce bi bakar eldeki malzemeyle ne yapabilirim diye! %90 çözüm üretir! Olmazsa tamirciden yardım alır. (her konuda)

Yeni icatlar yapar, sobalı çaydanlık gibi. Yada gördüğü bişeyi 3liraya almaz da 5 liralık malzeme alıp kendi yapar.

Eski günlerden bi gün, yazlıkta canımız çok sıkılmıştı da televizyon yapmasını istemiştik babamdan. Bi süre düşündükten sonra 'elektrik kablosu yok' dedi. Yani kafada herşey hazır. Devreler, renk tüpü, tuş falan herşey tamam da fişe takmalık kablo yok!! Olsa yapacak!

Daha neler yapacak da biz mani oluyoruz, yorulmasın diye. :)

Millet su borusundan vazo,kola şişesinden avize yapıyo. Babam çaydanlık yapıyo, televizyon yapıyo, koltuk kanepe yapıyo zevkine. Üstünde keyifle uyunan salıncak yapıyo!!

Ben hiç vazonun üstünde keyifle uyuyan birisini görmedim!! :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 yorum:

  1. çok sevimli bir yazı olmuş canım..:)) gülümsettin beni :) yalnıız son cümleyi anlamadım..babanız vazonun üstünde keyifle uyunacak bir şey mi icat etti:)??:PP HOŞ GERÇİ TELEVİZYON YAPARIM DİYEN BİRİNDEN O DA BEKLENİR YAA:))) sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam şevkatli bi salıncak yapmış böyle güzel vazolar yapmasa kaç yazar demek istemiştim :)

      Sil
  2. hahah cok eglendim.gercekten cok yaratici olmus hepsi hele ki avize :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu babam yapmadı ki :) babam salıncak yaptı

      Sil
  3. Tv mi istediniz yahu cidden;)) ahaha sobalı çaydanlık merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) tv dediğin ne ki! Iki devreyi kaynatmaya bakar :)

      Sil
  4. şimdi anladım Ebruş:) tesekkürler.:)

    YanıtlaSil