5 Şubat 2013 Salı

bir 'mim'dir!!

Şu mim dedikleri ne ola ki diye hep merak etmiştim!!
Ilk mimlendigimde çok heveslendim ancak şu anda çok üşeniyorum!!
Sevgili oskarlı merve bu kadar uzun soru mu sorulur :)

ödev yapmak zorunda olup da canı yapmak istememek gibi bişeymiş mim!!

Ha! Bi de mimlendigimi okuduğumdan beri, içimden 'bir mimdir, iki mimdir, üç mimdir' diye uzayıp giden bi şarkı mırıldanıyorum!!

Bu mim sinirlerimi çok gerdi :) bi daha beni mimlemeyin ne olur!!

Özgür bırakın postlarımı, yaratıcılığımı kısıtlamayın!! :)

Gelelim esin'in kağıda döktüğü ve 4 gündür çantamda gezdirdiğim, çantamı her açışımda karşılaşıp panik yaptığım soruları cevaplamaya!

1-özel bi gücün olsa bu ne olurdu? Ne yapmak isterdin?
Uykuya ihtiyaç duymadan yaşama gücüm olsun isterdim. Bu güç bana gündüzleri yapmaya fırsat bulamadığım şeyleri yapmak için vakit kazandırırdı. Süper olurdu!! Yarım kalmış projeleri bitirmek güzel olur!!

2- en güzel geçen yaşınız hangisi,neden?

Şimdiye kadar gördüklerim arasında, öyle bu çok güzel bi yaş bunu aklımda tutuyum dediğim olmadı. Ama gelecekten umutluyum. 60'lı yaşlarım güzel olabilir diye düşünüyorum! Kimseye eyvallahın olmayacağı bi yaş bi kere! Mesela saçını pembeye boyatırsan kimse gelip sana 'ne yaptın' diyemez! Dese bile 'sanane bu yaşıma gelmişim sana mı soracam' cevabiyla karşılaşabilir!!

3- hobilerin neler?
Aslında benim bi hobim yok! Canım ne isterse onu yaparım! Benim hobim bu deyip o şeyi mecburiyet haline getirmem. Gitar çalarım, örgü örerim, heykel yaparım, ahşap boyarım, odun kırarım,kitap okurum, badana yaparım... Rüyamda ne görürsem onu tatbik ederim.

4-kendinde olmasından hoşlandığın fiziki ve kişisel özellik?
Bi insanın benim şuyum güzel buyum güzel diye ortada dolaşması çok itici gelmiştir hep!! Ama benim herşeyim güzel :)

5-en sevdiğin makyaj malzemesi?
Genelde çok makyaj yapmam bi tek rimel sürerim. Ama bi  kırmızı ruj!! Her işe yarar! Gerek allık olsun gerek ruj olsun iş görür yani!!

6- kullandığın maske var mı?
Rossmandan alıyorum 2-3 liraya çok da güzel oluyo pek de güzel oluyo!

7-gezmek istediğin yer?
Benim öyle pariste venedikte gözüm yok karadeniz kıyılarını gezmek istiyorum! En çok fırtına vadisini görmek istiyorum! Bana deniz olsun!

8-sürekli takip ettiğin bloglar?
Oo bisürü blog takip ediyorum! Ama bazı takip ettiğim blogları da pek sevmiyorum!

9-çevrende nasıl bi insan olarak bilinirsin!
Kalabalığı çok severim. Sürekli arkadaşlarımla birlikte oluyum hep, böyle gülelim eğlenelim hep, gürültü patırtı yapıp komşuları çıldırtalım hep isterim! Dolayısıyla arkadaşlarca sevilen ancak komşularca nefret edilen biriyim!
Babamın en sevdiği kızıyım (evet en çok beni öpüyo işte, ayrıca da hala dizine yatınca sırtımı kaşıyo)

10-başına gelen bir anın?
Küçükken ablamı ve babamın arkadaşının oğlunu balkona kilitlemiştim. Çocuk balkonda kapalı alan korkusuna kapıldıysa demek kapının camını kırdı!! Camda benim yüzümü kesti! Sol yanağımda izini taşıyorum!

11- bir insanda dikkatini çeken özellik?
Ellerine,dişlerine,saçlarına bakarım! At seçiyorum sanki :)

Bu mim de burda biter! Bayağı zorladı yahu!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

8 yorum:

  1. aynen sana katılıyorum bu mimler benimde canımı öok sıktı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet milleti zapturapt altına almayalım :)

      Sil
  2. Daha kimseyi mimlemişliğim yok bana gelenleri yaptım ama bundan sonra pek emin değilimmmmmmmmmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa ve öz olursa yaparım belki! Ama yaratıcılığı öldürdüğü kısmı doğru :)

      Sil
  3. Şşşt dedikoducular sizi :D Ne var yani 11 tanecik kısacık soru sorduysam :p Teşekkür ederim zaman ayırdığın için kuzum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa!!! Aşkolsun! Bi 11 daha mimle onlarada cevap vereyim ;)

      Sil
  4. oww çok pardon ben evli olduğunuzu bilmiyordum öyle 'kız' falan yazdım ama yorumda. amanın özür dilerim gerçekten :)

    YanıtlaSil