19 Aralık 2013 Perşembe

bi de başlık bulmak için kafa mı patlatcam...



Çantam çalındı..

3 gündür uyuyup uyanıp rüya olmadığını fark ediyorum. Sinirlerim havada.. Önüme geleni kapıp ardıma geleni tepecek moddayım.

Canım hiç bişey yapmak istemiyo... Eve gidip hemen yatıyorum.. Disney Channel açıp uyumaya çalışıyorum televizyon karşısında.. Başka kanallara bakmıyorum belki kötü bişi çıkar iyice sinir olurum diye..

Bütün kaslarım ağrıyo, nerdeyse sol tarafım hiç iş görmüyo. 8 kat aşağı hırsız kovalamak pek de akıllıca değilmiş. Mantıklı düşününce kovalamam bi daha diyorum ama eminim ki yine kovalarım.

3 gündür aklıma geldikçe hırsımdan ağlıyorum.. Elime verseler etlerini eşeleyerek yolarım gibi geliyo.

Canım yemek yemek bile istemiyo. Düşünün artık durumun vehametini...

Çantamın, telefonumun, cüzdanımın, kimliklerimin, kiko rujumun, kocamdan aldığım ilk ve tek aşk mektubumun, kulaklığımı sardığım yeşil balığımın kıymetinden değil bu ruh halim..

Benim neşeli kişiliğimi, insanlara güvenimi, şirinler ülkemin dokunulmazlığını çaldı puşt....

(yinede bu karikatüre çok güldüm hihi)

4 yorum:

  1. Ay pislik heeriiifffff nefret ettimmmm ! Geberik! Cok uzuldum canim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim..
      hala atlatamadım. adamın merdivenlere giderken çantamı göğsüne tepişi hala gözümün önünde.. sinir oluyom....

      Sil
  2. Ayy tüh! Ben bu duyguyu kaç kere yaşadım bi bilsen bide benim için üzülürsün :( En son balayında dünyanın teee öte ucunda Phuket adasında tüm balayım fotolarımın olduğu makinayı çaldı hayvan herifin biri, hemde o andan üstünde olduğumuz motora çarpıp bizi yere düşürerek. Motordan uçtuk! Balayında ölüp gidecektik, Allahtan bi,şey olmadı ama Phuket gibi bir cennette çakilmiş va daha önemlisi balayı hatıralarımın hepsi gitti, hala küfür ediyorum beddua ediyorum. Hmm moral verecektim ama olmadı galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) oldu oldu:) beterin beteri varmış deyip halime şükrettim :)
      geçmiş olsun sana da.
      allah yedirtmesin çaldıklarını. allah onların çoluğunu çocuğunu onların elinden kurtarsın da o şekilde yetişmesinler.

      Sil