26 Nisan 2013 Cuma

istek post!! esin'e. zaz-on Ira!!

Zaz'ın je veux şarkısını beğenerek dinledik geçen yazlarda! Hatta benim düğünümde sahneye çıkıp reverans yaptığımda fonda 'la cumparsita' değil 'je veux' çalıyodu!

Neyse anılar şöyle dursun!

Zaz'ın 13 mayısta çıkacak 'recto verso' albümünün çıkış parçası olan 'on ira' radyolarda dönmeye başladıktan kısa bir süre sonra, benim izlemediğim, fakat izleyen birinin tabiriyle 'şahane' bir video kliple karşımıza çıktı!

Esin'in de çok sevdiği je veux şarkısının bestecisi tarafından bestelenmiş olan on ira şarkısını seveceginizden eminim!

Ancak bu yeni albüm hakkında çok az bilgiye ulaşabildik! Almanca yazılmış bi kaynaktan anlamaya çalıştık ancak başarılı olamadık! Almanca bilen ve yardımcı olmak isteyen ziyaretçilerimden bize yardımcı olmasını istemek amacıyla bu postu hazırladım.

Zaz'ın sevimli, güzel sesli solisti isabella'nin makyajı, 'evi hangi renge boyasam' sorununu getirdi aklıma! Bi türlü karar veremiyorum!! :)

Her iki konuda da yardımınızı beklerim!!

Gereğinin yapılmasını arz ederim. :)
(dilekçelerin sonuna da gülücük koyabilsek hayat daha eğlenceli olmaz mıydı sizce de??)

NOT: biraz daha tırnak işareti yaparsam baygınlık geçirecem! Ve biraz daha yazarsam fransızcayı oturduğum yerden çözecem!! :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

3 yorum:

  1. Öncelikle istek postumu hayata geçirdiğin için çoook teşekkürler. Ancak senin anlatımınla bu kadar güzel açıklanabilirdi.
    Sanırım bu yazı şu ana kadar inernette yazılmış Recto Verso ile ilgili hem en açıklayıcı hem de tek farklı yazı. - herkes birbirinden kopya çekmiş-
    Tekrar çook teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl güzel iltifatların için ben teşekkür ederim :) hemde sayende uzun zamandır yazmadığım bloğum post yüzü görmüş oldu :)

      Sil
  2. Ne güzel dizmişsin öyle çekiliş resimlerini sağ tarafa çok beğendim :) İzleyicin oldum bu arada teşekkürler bol şanslar canım,selamlar

    YanıtlaSil