1 Nisan 2013 Pazartesi

güzel bi pazar günü yaşamanın yolları!!

Öncelikle, cumartesi gecesi ankaradan yola çıkıp pazar sabahı anamurda olmanızı sağlayacak ve pazar gecesi anamurdan yola çıkıp pazartesi günü ankaradaki işine hiç uyumadan gidecek kadar nazik, tatlı, romantik bi kocaya sahip olmalısınız!!

Anamura ulaşınca kocanız şezlongunuzu ve şemsiyenizi sahile götürür, denize karşı kurar.

Kurulursunuz şezlonga, takarsınız vintage walkmaninizin kulaklığını,  grup gündoğarkenden yaz bulutlarını dinlerken, size buz gibi limonata almaya giden kocanızın arkasından bakarsınız!

Limonata ağzınızda kaygan bi tat bırakırken siz uzandığınız şezlogtan doğrulup kaset sararken walkmanin pili bitmesin diye çantanızda taşıdığınız tükenmez kalemi alıp yaz bulutları şarkısını tekrar dinleyebilmek için kaseti tükenmez kalemin ucunda döndürüyosunuz!!

Güneş tenizde karamel izler bırakırken uyumak üzere olduğunuzu farkediyosunuz!

Hali hazırda uyumuş bulunan kocanızı uyandırıp denize giriyosunuz. Su buz gibi ama çok iyi geldi doğrusu!

Bi kaç küçük balık ısırığından korkup kaçana kadar çıkmıyosunuz denizden.
Çıktığınızda parmak uçlarınız buruşmuş olduğu için her türlü naz yapma hakkı kazanıyosunuz. Çünkü kocanızınkiler hala sağlam, acıyomuş gibi yapabilirsiniz, böylece kocanız size kıyamayıp eve gidip muhteşem sandviçler hazırlayabilir!

Sandviçleri yerken aklınızdan sadece biraz daha bronzlaşabilmek geçiyo! Ancak nafile! Zaman hızla tükeniyo! Güneşin nasıl bu kadar hızlı bi şekilde denize battığına hayret ederken yavaş yavaş toparlanıyosunuz! Kocanız yola çıkmadan önce tuzlarından arınmak için hızlı bi duş alırken, siz yıkanmayı reddediyosunuz! Kurumuş deniz tuzunun teniniz de bıraktığı beyaz haritaları ve hafif yanma hissini seviyosunuz çünkü!

Tam arabaya bineceğiniz sırada kocanızın ayaklarınızdaki kumları yıkamanız konusunda ki ısrarlarına daha fazla direnemeyip, pet şişedeki suyla yalandan bi yıkıyosunuz!

Yavaş yavaş toroslara tırmanırken, karanlık deniz size 'hoşçakal!! Yine beklerim' diye bağırınca hafif bi gülümseyip 'merak etme yazın yine gelicem' diye fısıldıyosunuz.

Bu pazar bunları yaşamış gibi konuştum ama tabi ben bütün bunların yerine bu pazar, her pazarki gibi temizlik yaptım!!

Olsun bu da güzel, temiz temiz oturuyorum ne güzel! Nasıl olsa yazın gideriz diye avutuyorum kendimi!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 yorum:

  1. amin Allahhımmm bana da böyle bir eş nasip ettt :D
    mutlulukar diliyorum çokçaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diliyosun!! Ben temizlik yaptım kocam maç izledi :)

      Sil