1 Mart 2013 Cuma

kümülüslerin üstünde dans etmek!!

Bi süredir bloğuma hiç bişey yazmıyorum!

Yazacak vaktim olmuyo! Bütün boş zamanımı fringe izleyerek geçiriyorum çünkü!

Uzun zaman ayrı kalmıştım, yok alt yazı sorunu, yok bu formatı televizyon desteklemiyo sorunu derken 5 ay kadar ayrı kaldığım fringe dizisinin 2 sezonunu 3 gün içinde bir solukta bitirdim! Hatta dün rekor kırıp 10 bölüm birden izledim hayatla tüm bağımı kopardım gibi bişey oldu!

Sonra birden panik yaptım ve izlemeyi kestim. Şu an 4. Sezonunu izlediğim dizi 5. sezonda final yaptı. Kalan bölümlerini tek tek, tadını çıkara çıkara izleyecem! Öyle 'aboo burda da biter mi dur hemen sonraki bölümü de izleyim' yapmıycam!

Zaten izlediğim sayılı dizi var!

Mesela behzat ç.  sürekli bitti bitecek korkusu yaşatıyo bana! Hep bi dedikodu dolanıyo orta 'behzat bu haziran bitiyomuş biliyo musun?'
Bu haziran gerçekten bitiyomuş. Uzun bi alıştırma dönemi oldu bu dedikodular. Artık bitsin bari!

Ama leyla ile mecnun!! O bitmesin bari! Bi kere çay erdal bakkalda içilir! Sonra ismail abi var ki kendisi kült olur benim nazarımda! Ismail abinin genlerini taşıyan başka biri gelmez bu dünyaya!! Bitmesin ya bitmesin! Hazır değilim buna!

Bi de how i meet your mother var ki evlere şenlik! O zaten bitmez, o konuda kafam rahat!

Ne diyo bu demeyin bi kaç zamandır onlarla yatıp onlarla kalkıyorum canım maç bile seyretmek istemiyo (!)

Dizi olayı kötü demek! Film yapsınlar şunları izleyelim bitsin! Ya da peter bishop ve olivia dunham evlensin bizim yan daireye taşınsın, akşam yemeklerinde birlikte olup, hafta sonları okey falan oynayalım. Iyi olur kafa dengi birileri apartmanda! Biz oliviayla manikür falan yaparken peter ve kocam fenerin maçını seyreder!

Apartman aidatlarını peter götürür yöneticiye. Böylece ben yönetici cuma amcanın sohbetine maruz kalmam! Nasılsa cuma amca ingilizce bilmiyo ne konuşacak peterla!!

Hem onlar kesin ayakkabılarını kapının dışına bırakmaz. Iyi komşu olurlar!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder