2 Mart 2013 Cumartesi

hayat kurtaran!!

Sık sık otobüse binen bi insan olarak en sevmediğim şey, otobüste, dolmuşta müziksiz kalmak!

Bi keresinde kulaklığımı evde unutmuştum da büyük panik yaşamıştım!! Hatta bi kaç kere kulaklığımı unuttum diye otobüse binmek yerine yürüyerek eve gitmişliğim bile vardır!

En büyük korkum da kulaklığımı çantamdan çıkardığımda dolaşık bi yumakla karşılaşmak!! Düzgünce çantama koyduğum kulaklık adeta canlı bi organizma gibi birbirine girdiğinde, gideceğim yere varıncaya kadar o düğümleri çözmeye uğraşmak bi eziyet!!

Işte ben bu yarasayla tanışınca bu dolaşık sorun son buldu!!

Şimdi 'bu yarasaya ne gerek varki lastik bağla alla alla' diyenler olabilir!

Lastikle bu bir mi? Bi kere lastik zırt bırt kaybolur, ama bu yarasaya para verdin bi kere sahip çıkacan! Ayrıca bu şey, sevimli olduğu için insanı kullanmaya teşvik ettiği inkar edilemez!

Benim hayatımı değiştiren bu icat, gratiste terlik süsü olarak satılıyo!! Bilginize!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

8 yorum:

  1. ayy ben bunu gratisin kataloğunda görüp vurulmuştum, bi gidip alamadım, ama alıcam eğer kalmışsa, çok cici buuu^.^ İyi düşünmüşsün, kulaklıklara gerekiyor gerçekten^^

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir paylaşım olmus :)Blogunu takibe aldım canım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Adsız1:32 ÖS

    Bende istiyorum bundan ama :)

    YanıtlaSil
  4. uu yarasalı pek tatlıymış ve işlevi pek hoş çünkü ben de sık sık bu sorunu yaşıyorum:)
    müzik olmadan otobüse binmek ise ızdırabım.geçen iki kez denk geldi.sevgili dolmuş şoförü bu kadar denyo şarkı yayını yapamazdı,kusacaktım o derece :)

    YanıtlaSil