15 Temmuz 2013 Pazartesi

yaşasın yüzüncü postu yayınlamışım!!



Dün gördüm ki bi önceki postum 100.postmuş!!

Esinle dedik ki biz bi kutlama yapalım. pasta keselim çılgınlar gibi eğlenelim. Niyeyse bi sevindik durduk yere...

Pastanın üstüne saplayacak mum bulamayınca kürdanı yakalım dedik. Biz denedik siz yapmayın,çok kötü kokuyo!!

O değil de hasta burnum bile kürdanın pis kokusuna dayanamadı.

Pastayla başlayan kutlamamız sağlıklı sandviçlerle devam ediyo.

Ben söylüyorum esin yazıyo. Ben de sandviçimi yiyorum hayat bana güzel ama hasta olduğum için tat alamıyorum:(

Evet şimdi postun başından beri katibeliğimi yapan esin'e bırakıyorum sözü... Söylemek istediği bişey varsa söylesin bitirelim şu postu...(mani gibi oldu:D)

Evet...-öhöm öhöm-

Öncelikle bol yazılı bu postu baştan sona bana yazdıran(ve beni yazım kurallarına uymamaya zorlayan) ebruşKuş'a ne kadar teşekkür etsem az(!)

Lafı fazla uzatmayacağım. Fakat şuan söyleyecekerimden sonra bana minnettar olacağınıza eminim!

Ebruşkuş diye tabir ettiğimiz arkadaş önce bloğunu bana devretmeye kalktı ben "bloğun senin yazılarınla güzel" deyince bloğu silmeye kalktı....

Hatta bu postun başında sırf yazmaya üşendiği için yazmayacaktı ben yazarım dedim.

Ancak kahramanınız esin yılmadı ve bu hobi bloglarının sonuncusu,internetin efendisi ebruşkuşunkanatları bloğunu kurtardı...

Kahramanınız konuşuyor. Bu blog yaşayacak!

Destekleriniz için şimdiden teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder