6 Kasım 2012 Salı

KIŞtt!!!

Hani bi parça çiğ köfteyi alıp sıkarsın avucunda, parmaklarının arasından pörç diye fırlar, avucunda azcık çiğ köfte, parmak aralarında da kırmızı izler kalır ya.. Bakarsın eline "demin lezzetli bi parça çiğ köfte vardı elimde, şimdi ise hiç bişey kalmadı, keşke hepsini yeseydim" der hüzünlenirsin ... Işte böyle duygular hissediyorum kışa girerken. Koca bi yaz geçti parmak aralarımdan, bronz izler bıraktı. Ama çok çabuk geçti, çok hızlı sıkmışım demek !!! Daha çok yüzseymisim, daha çok güneşlenseymisim, daha çok oje sürseymişim, daha çok dondurma yeseymişim.. Dondurma dedim de aklıma geldi; ben küçükken tüpteki çikolatayı da hızlıca sıkardım ağzıma.. Illa dövmem mi lazım yavaş sık şunu ebru yavaş!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder